<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2900.6197" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Beje neberadau draudimo keisti vaziavimo juosta
sankryzoj. Ismete taip iseina?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"Signalizacija" <<A
href="mailto:signalizacija.master@gmail.com">signalizacija.master@gmail..com</A>>
wrote in message <A
href="news:jvtqp7$1af$1@trimpas.omnitel.net">news:jvtqp7$1af$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>prasom:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>106. Prie praddamas vaiuoti, prie
persirikiuodamas ir kitaip keisdamas vaiavimo krypt, vairuotojas privalo
sitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti keli (nekliudyti) kitiems eismo
dalyviams.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>109. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti
keli transporto priemonms, vaiuojanioms gretima eismo juosta ta paia
kryptimi. Jeigu ta paia kryptimi vaiuojanios transporto priemons
persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti keli deinje esaniai
transporto priemonei.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>125. Vairuotojas privalo vaiuoti kuo ariau
deiniojo vaiuojamosios dalies krato.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"Jonas Sergejenka" <<A
href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>> wrote in message
<A
href="news:jvtnt9$tch$1@trimpas.omnitel.net">news:jvtnt9$tch$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: 'Arial'">
<DIV>Btent, ai.</DIV>
<DIV>iedu vaiuojantis atlieka manevr rikiuojasi antr juost i
treios, o lind i alutinio priveria j keisti judjimo krypt ir/ar
greit.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>J.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style="PADDING-LEFT: 5px; BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000">
<DIV
style="DISPLAY: inline; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: small; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; FONT-FAMILY: 'Calibri'; TEXT-DECORATION: none">
<DIV>"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:jvtm8r$r7h$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="PADDING-LEFT: 5px; BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000">
<DIV
style="DISPLAY: inline; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: small; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; FONT-FAMILY: 'Calibri'; TEXT-DECORATION: none">
<DIV><FONT face=Arial size=2>Duoti keli (nekliudyti) eismo dalyviui
sustoti ar nepradti vaiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst kitus
eismo dalyvius keisti judjimo <STRONG>krypt arba
greit</STRONG>.<BR></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>"Jonas Sergejenka" <</FONT><A
href="mailto:johnas@kazhkur.com"><FONT face=Arial
size=2>johnas@kazhkur.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in
message </FONT><A href="news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
face=Arial size=2>news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT
face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>> Kad
nenuklysti pievas, tai pavyzdys analogikas tavajam:<BR>> - umiestyje,
normaliame dviej juost kelyje, i alutinio kelio isuka <BR>>
mikoveis, ir tvarkingai sirikiuoja eismo juost. Tau, vaiuojaniam ant
<BR>> 90+10%kmh, prie pat nos. Prieprieiais atvaiuoja betonveis,
dl to tu <BR>> neilaikai briedio testo, nespji sustabdyti, ir voiesi
tiesiai subin <BR>> tam mikoveiui.<BR>> - Papasakok dabar, kaip
tas mikoveio vairuotojas nepaeid joki <BR>> taisykli? Na, jis gi
spjo vaiuoti pagrindin keli ir sipaiyti <BR>> juost, ir NUO
TO MOMENTO jis jau skaitosi, kad vaiuoja normaliai sau <BR>> keliu, ir
jau js tarpusavy turit isiaikinti, ar ia jis per ltai <BR>>
vaiuoja, ar tu nesilaikei saugaus atstumo, ir nespjai jo aplenkti?<BR>>
<BR>> O tu ia aikini, kad "kliudymas vaiuojantiems pagrindiniu" atseit
susideda <BR>> tik i tiesioginio fizinio ukiimo skersai (kai tau,
ilindusiam i <BR>> alutinio, kerta kair sparn). O vat jei jau jis
spjo lsti sankry, <BR>> tai jau tipo staiga js tampate abu
lygiaveriais vairuotojais, judaniais <BR>> iedu skirtingomis
juostomis.<BR>> <BR>> Kol neatsikratysit tokio mstymo, tol ir bus
karas keliuose. Jei tas <BR>> "lindjas" sugeba susisukti taip, kad
NIEKUO nekliudo iedu vaiuojaniam <BR>> (kuris nori manevruoti taip,
kaip sugalvos, net ir paeisdamas KET - nes ne <BR>> tavo knisalas, k
jis daro vaiuodamas pagrindiniu keliu) - tada gal ir px. <BR>> Bet jei
jis linds kliudo ir sivaizduoja, kad jau staiga tapo <BR>> lygiaveriu
- gaunasi bullshit.<BR>> <BR>> J.<BR>> <BR>> <BR>>
"dpi" wrote in message </FONT><A
href="news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial
size=2>news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial
size=2>...<BR>> <BR>> Tai matai, pagal doka buna ir ziedines ir keliu
lygiu. KET punktai <BR>> nenagrineja sudetingu sankryzu, o nurodo kaip
reikia iveikineti atskiras <BR>> "keli kirtimosi vietas".<BR>> Todel,
nagrinejant zieda reikia imti atskirus susikirtimus.<BR>> Atlepausio
schemos problema, kad jis nenurodo kurioje vietoje jis <BR>>
neissitenka. Ko ir klause Signalizacija - kurioje sankryzos
dalyje. Jeigu <BR>> ant ivaziavimo i zieda, jis tikrai turi
praleisti geltonaji. Jeigu jau <BR>> isirikiavo i atskiras juostas ir abu
vaziuoja ziede lygiagreciai - tada abu <BR>> lygiateisiai, klausimas
kuris neteisingai keicia krypti veliau.<BR>> Atlepausio schemoje
nelogiska, kad vairuotojas atvaziaves antra juosta <BR>> metesi i trecia
(kairiausia), o po to bande isvaziuoti. Tada Atlepausis butu <BR>>
teisus, bet abejoju ar taip ten vazineja - nera logikos. Manau parvaziuoja
<BR>> antra juosta ir bando varyti tiesiai, gal per placiai vaziuoja ta
antra <BR>> juosta ir Atlepausis grudasi i ja kartu.<BR>> <BR>>
<BR>> <BR>> <BR>> "Caponi" <</FONT><A
href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT face=Arial
size=2>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in
message <BR>> </FONT><A
href="news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial
size=2>news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial
size=2>...<BR>>> "Ziedine sankryza" yra ne nauja ar sena KET savoka,
bet sankryzos tipas, <BR>>> pagal KET pries jas<BR>>> statomas
zenkalas "Eismas ratu" (410), o apie sankryzu tipus pasiskaitinet
<BR>>> gali kad ir cia:<BR>>><BR>>> </FONT><A
href="http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf"><FONT
face=Arial
size=2>http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf</FONT></A><BR><FONT
face=Arial size=2>>><BR>>><BR>>> Toliau del vaziavimo per
tokio tipo sankryzas. Bendru atveju ziedine <BR>>> sankryza yra VIENA
(eismo joje<BR>>> nagrinejimui patogumo delei ji gali buti "skaidoma"
i atskiras <BR>>> sankryzeles, bet esmes tai nekeicia)<BR>>> ir
tavo pacituotas 158 KET punktas yra joms 100% pritaikomas. Bent jau
<BR>>> Vilniuje turbut prie visu<BR>>> ziediniu sankryzu
ivaziavimu yra zenklai, nurodantys, kad i sankryza, t.y. <BR>>> pati
zieda ivaziuojancios<BR>>> transporto priemones privalo duoti kelia
jau judancioms juo (jei zenklu <BR>>> nera, pirmenybe turi<BR>>>
ivaziuojancios i zieda transporto priemones pagal desines rankos
<BR>>> taisykle). Lygiai tokia situacija<BR>>> yra ir Atlepausio
pateiktu atveju - raudonasis vairuotojas i sankryza <BR>>> ivaziuoja
butent is salutinio<BR>>> kelio (yra zenklas "Duoti kelia" (203)).
Geltonojo vairuotojo atveju <BR>>> trajektorija nera teisinga,
jei<BR>>> ji tikrai tokia, kaip nupiesta Atlepausio schemoje -
asmeniskai as <BR>>> persirikiuoju gerokai anksciau,<BR>>> plius
pats issukimas turetu buti i antra, o ne i pirma, kaip nupiesta,
<BR>>> juosta, nes i pirmaja juosta<BR>>> turetu isvaziuoti
ziedu pirmaja juosta judantis (siuo atveju nenupiestas <BR>>> :-))
vairuotojas. Taciau<BR>>> bet kokiu atveju nagrinejant konkrecia
situacija, raudonasis vairuotojas <BR>>> lenda is salutinio
kelio,<BR>>> todel avarijos atveju, nepriklausomai nuo to, ka
isdarinetu geltonasis <BR>>> pagrindiniame kelyje, kaltas<BR>>>
butu islindinejantis is salutinio kelio (beje, tavo paties pries keleta
<BR>>> postu nupiesta schema yra<BR>>> visiskai teisinga JAU
vaziuojanciu ziedu atveju, tik velgi, jei raudonasis <BR>>> ivaziuotu
i zieda pirma<BR>>> juosta ir noretu sekanciam isvaziavime issukinet i
pirma juosta, o <BR>>> geltonasis skersas is antros<BR>>>
juostos soktu i pirma ir raudonaji ismustu i miska, raudonasis formaliai
<BR>>> vis tiek liktu kaltas, nes<BR>>> jis i sankryza islindo
is salutinio kelio). Jei raudonasis nupiestoj <BR>>> pozicijoj
atsirastu vaziuodamas<BR>>> is anksciau ziedu pirmaja juosta, avarijos
atveju butu kaltas geltonasis, <BR>>> nes persirikiuodamas<BR>>>
(kirsdamas eismo juostas skiriancias horizontaliojo zenklinimo linijas)
<BR>>> nepraleido vaziuojancio<BR>>> gretima
juosta.<BR>>><BR>>> Viskas is tiesu labai paprasta, nereikia tik
persistengt befantazuojant ir <BR>>> viskas bus gerai
:-)<BR>>><BR>>><BR>>> -- <BR>>> Caponi<BR>>>
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance<BR>>> Mitsubishi Space Star
'01 1.8 GDI<BR>>><BR>>><BR>>> "dpi" <</FONT><A
href="mailto:dpi@no.mail"><FONT face=Arial
size=2>dpi@no.mail</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in message
<BR>>> </FONT><A href="news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
face=Arial size=2>news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT
face=Arial size=2>...<BR>>>> Cia nauja KET savoka?<BR>>>>
</FONT><A
href="http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos"><FONT
face=Arial
size=2>http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos</FONT></A><BR><FONT
face=Arial size=2>>>><BR>>>><BR>>>> Kaip vaziuoti
per tokia "ziedine sankryza"? Ten lygiareiksme, ar su <BR>>>>
salutiniu keliu sankryza? Pvz<BR>>>> kaip laikytis
punkto:<BR>>>> 158 - Nelygiareikmi keli sankryoje alutiniu
keliu vaiuojantis <BR>>>> vairuotojas privalo
duoti<BR>>>> keli transporto priemonms, artjanioms prie
sankryos pagrindiniu <BR>>>>
keliu.<BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>>
"Caponi" <</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT face=Arial
size=2>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT face=Arial size=2>> wrote in
message <BR>>>> </FONT><A
href="news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial
size=2>news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial
size=2>...<BR>>>>> Girtas, kad dvejinasi?<BR>>>>>
Paveiksliuke as matau viena vienintele ziedine
sankryza...<BR>>>><BR>>> <BR>></FONT>
</DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>