Tema: Re: iedas tai iedas.
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-08-08 16:00:25
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=windows-1257" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 6.00.2900.6197">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>Btent, ai.</DIV>
<DIV>iedu vaiuojantis atlieka manevr  rikiuojasi  antr juost i 
treios, o lind i alutinio priveria j keisti judjimo krypt ir/ar 
greit.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>J.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV 
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV>"Signalizacija" &lt;signalizacija.master@gmail.com&gt; wrote in message 
news:jvtm8r$r7h$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
<DIV 
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Duoti keli (nekliudyti)  eismo dalyviui sustoti 
ar nepradti vaiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst kitus eismo 
dalyvius keisti judjimo <STRONG>krypt arba greit</STRONG>.<BR></FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>"Jonas Sergejenka" &lt;</FONT><A 
href="mailto:johnas@kazhkur.com"><FONT size=2 
face=Arial>johnas@kazhkur.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in 
message </FONT><A href="news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>&gt; Kad nenuklysti  pievas, 
tai pavyzdys analogikas tavajam:<BR>&gt; - umiestyje, normaliame dviej juost 
kelyje, i alutinio kelio isuka <BR>&gt; mikoveis, ir tvarkingai sirikiuoja 
 eismo juost. Tau, vaiuojaniam ant <BR>&gt; 90+10%kmh, prie pat nos. 
Prieprieiais atvaiuoja betonveis, dl to tu <BR>&gt; neilaikai briedio 
testo, nespji sustabdyti, ir voiesi tiesiai  subin <BR>&gt; tam 
mikoveiui.<BR>&gt; - Papasakok dabar, kaip tas mikoveio vairuotojas 
nepaeid joki <BR>&gt; taisykli? Na, jis gi spjo vaiuoti  pagrindin 
keli ir sipaiyti  <BR>&gt; juost, ir NUO TO MOMENTO jis jau skaitosi, kad 
vaiuoja normaliai sau <BR>&gt; keliu, ir jau js tarpusavy turit isiaikinti, 
ar ia jis per ltai <BR>&gt; vaiuoja, ar tu nesilaikei saugaus atstumo, ir 
nespjai jo aplenkti?<BR>&gt; <BR>&gt; O tu ia aikini, kad "kliudymas 
vaiuojantiems pagrindiniu" atseit susideda <BR>&gt; tik i tiesioginio fizinio 
ukiimo skersai (kai tau, ilindusiam i <BR>&gt; alutinio, kerta  kair 
sparn). O vat jei jau jis spjo lsti  sankry, <BR>&gt; tai jau tipo staiga 
js tampate abu lygiaveriais vairuotojais, judaniais <BR>&gt; iedu 
skirtingomis juostomis.<BR>&gt; <BR>&gt; Kol neatsikratysit tokio mstymo, tol 
ir bus karas keliuose. Jei tas <BR>&gt; "lindjas" sugeba susisukti taip, kad 
NIEKUO nekliudo iedu vaiuojaniam <BR>&gt; (kuris nori manevruoti taip, kaip 
sugalvos, net ir paeisdamas KET - nes ne <BR>&gt; tavo knisalas, k jis daro 
vaiuodamas pagrindiniu keliu) - tada gal ir px. <BR>&gt; Bet jei jis linds 
kliudo ir sivaizduoja, kad jau staiga tapo <BR>&gt; lygiaveriu - gaunasi 
bullshit.<BR>&gt; <BR>&gt; J.<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; "dpi"&nbsp; wrote in 
message </FONT><A href="news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...<BR>&gt; <BR>&gt; Tai matai, pagal doka buna ir ziedines ir keliu 
lygiu. KET punktai <BR>&gt; nenagrineja sudetingu sankryzu, o nurodo kaip reikia 
iveikineti atskiras <BR>&gt; "keli kirtimosi vietas".<BR>&gt; Todel, 
nagrinejant zieda reikia imti atskirus susikirtimus.<BR>&gt; Atlepausio schemos 
problema, kad jis nenurodo kurioje vietoje jis <BR>&gt; neissitenka.&nbsp; Ko ir 
klause Signalizacija - kurioje sankryzos dalyje.&nbsp; Jeigu <BR>&gt; ant 
ivaziavimo i zieda, jis tikrai turi praleisti geltonaji. Jeigu jau <BR>&gt; 
isirikiavo i atskiras juostas ir abu vaziuoja ziede lygiagreciai - tada abu 
<BR>&gt; lygiateisiai, klausimas kuris neteisingai keicia krypti veliau.<BR>&gt; 
Atlepausio schemoje nelogiska, kad vairuotojas atvaziaves antra juosta <BR>&gt; 
metesi i trecia (kairiausia), o po to bande isvaziuoti. Tada Atlepausis butu 
<BR>&gt; teisus, bet abejoju ar taip ten vazineja - nera logikos. Manau 
parvaziuoja <BR>&gt; antra juosta ir bando varyti tiesiai, gal per placiai 
vaziuoja ta antra <BR>&gt; juosta ir Atlepausis grudasi i ja kartu.<BR>&gt; 
<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; "Caponi" &lt;</FONT><A 
href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT size=2 
face=Arial>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in 
message <BR>&gt; </FONT><A href="news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
size=2 face=Arial>news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...<BR>&gt;&gt; "Ziedine sankryza" yra ne nauja ar sena KET savoka, 
bet sankryzos tipas, <BR>&gt;&gt; pagal KET pries jas<BR>&gt;&gt; statomas 
zenkalas "Eismas ratu" (410), o apie sankryzu tipus pasiskaitinet <BR>&gt;&gt; 
gali kad ir cia:<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; </FONT><A 
href="http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf"><FONT 
size=2 
face=Arial>http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf</FONT></A><BR><FONT 
size=2 face=Arial>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Toliau del vaziavimo per 
tokio tipo sankryzas. Bendru atveju ziedine <BR>&gt;&gt; sankryza yra VIENA 
(eismo joje<BR>&gt;&gt; nagrinejimui patogumo delei ji gali buti "skaidoma" i 
atskiras <BR>&gt;&gt; sankryzeles, bet esmes tai nekeicia)<BR>&gt;&gt; ir tavo 
pacituotas 158 KET punktas yra joms 100% pritaikomas. Bent jau <BR>&gt;&gt; 
Vilniuje turbut prie visu<BR>&gt;&gt; ziediniu sankryzu ivaziavimu yra zenklai, 
nurodantys, kad i sankryza, t.y. <BR>&gt;&gt; pati zieda 
ivaziuojancios<BR>&gt;&gt; transporto priemones privalo duoti kelia jau 
judancioms juo (jei zenklu <BR>&gt;&gt; nera, pirmenybe turi<BR>&gt;&gt; 
ivaziuojancios i zieda transporto priemones pagal desines rankos <BR>&gt;&gt; 
taisykle). Lygiai tokia situacija<BR>&gt;&gt; yra ir Atlepausio pateiktu atveju 
- raudonasis vairuotojas i sankryza <BR>&gt;&gt; ivaziuoja butent is 
salutinio<BR>&gt;&gt; kelio (yra zenklas "Duoti kelia" (203)). Geltonojo 
vairuotojo atveju <BR>&gt;&gt; trajektorija nera teisinga, jei<BR>&gt;&gt; ji 
tikrai tokia, kaip nupiesta Atlepausio schemoje - asmeniskai as <BR>&gt;&gt; 
persirikiuoju gerokai anksciau,<BR>&gt;&gt; plius pats issukimas turetu buti i 
antra, o ne i pirma, kaip nupiesta, <BR>&gt;&gt; juosta, nes i pirmaja 
juosta<BR>&gt;&gt; turetu isvaziuoti ziedu pirmaja juosta judantis (siuo atveju 
nenupiestas <BR>&gt;&gt; :-)) vairuotojas. Taciau<BR>&gt;&gt; bet kokiu atveju 
nagrinejant konkrecia situacija, raudonasis vairuotojas <BR>&gt;&gt; lenda is 
salutinio kelio,<BR>&gt;&gt; todel avarijos atveju, nepriklausomai nuo to, ka 
isdarinetu geltonasis <BR>&gt;&gt; pagrindiniame kelyje, kaltas<BR>&gt;&gt; butu 
islindinejantis is salutinio kelio (beje, tavo paties pries keleta <BR>&gt;&gt; 
postu nupiesta schema yra<BR>&gt;&gt; visiskai teisinga JAU vaziuojanciu ziedu 
atveju, tik velgi, jei raudonasis <BR>&gt;&gt; ivaziuotu i zieda 
pirma<BR>&gt;&gt; juosta ir noretu sekanciam isvaziavime issukinet i pirma 
juosta, o <BR>&gt;&gt; geltonasis skersas is antros<BR>&gt;&gt; juostos soktu i 
pirma ir raudonaji ismustu i miska, raudonasis formaliai <BR>&gt;&gt; vis tiek 
liktu kaltas, nes<BR>&gt;&gt; jis i sankryza islindo is salutinio kelio). Jei 
raudonasis nupiestoj <BR>&gt;&gt; pozicijoj atsirastu vaziuodamas<BR>&gt;&gt; is 
anksciau ziedu pirmaja juosta, avarijos atveju butu kaltas geltonasis, 
<BR>&gt;&gt; nes persirikiuodamas<BR>&gt;&gt; (kirsdamas eismo juostas 
skiriancias horizontaliojo zenklinimo linijas) <BR>&gt;&gt; nepraleido 
vaziuojancio<BR>&gt;&gt; gretima juosta.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Viskas is tiesu 
labai paprasta, nereikia tik persistengt befantazuojant ir <BR>&gt;&gt; viskas 
bus gerai :-)<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt; 
Caponi<BR>&gt;&gt; Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance<BR>&gt;&gt; 
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; "dpi" 
&lt;</FONT><A href="mailto:dpi@no.mail"><FONT size=2 
face=Arial>dpi@no.mail</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in message 
<BR>&gt;&gt; </FONT><A href="news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...<BR>&gt;&gt;&gt; Cia nauja KET savoka?<BR>&gt;&gt;&gt; </FONT><A 
href="http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos"><FONT 
size=2 
face=Arial>http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos</FONT></A><BR><FONT 
size=2 face=Arial>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; Kaip vaziuoti per 
tokia "ziedine sankryza"? Ten lygiareiksme, ar su <BR>&gt;&gt;&gt; salutiniu 
keliu sankryza? Pvz<BR>&gt;&gt;&gt; kaip laikytis punkto:<BR>&gt;&gt;&gt; 158 - 
Nelygiareikmi keli sankryoje alutiniu keliu vaiuojantis <BR>&gt;&gt;&gt; 
vairuotojas privalo duoti<BR>&gt;&gt;&gt; keli transporto priemonms, 
artjanioms prie sankryos pagrindiniu <BR>&gt;&gt;&gt; 
keliu.<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; 
"Caponi" &lt;</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT size=2 
face=Arial>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>&gt; wrote in 
message <BR>&gt;&gt;&gt; </FONT><A 
href="news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 
face=Arial>news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 
face=Arial>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Girtas, kad dvejinasi?<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
Paveiksliuke as matau viena vienintele ziedine 
sankryza...<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt;</FONT> 
</DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>