<HTML><HEAD> <META content="text/html; charset=windows-1257" http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 6.00.2900.6197"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY dir=ltr> <DIV dir=ltr> <DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt"> <DIV>Btent, ai.</DIV> <DIV>iedu vaiuojantis atlieka manevr rikiuojasi antr juost i treios, o lind i alutinio priveria j keisti judjimo krypt ir/ar greit.</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>J.</DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px"> <DIV style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none"> <DIV>"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jvtm8r$r7h$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV> <DIV style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px"> <DIV style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none"> <DIV><FONT size=2 face=Arial>Duoti keli (nekliudyti) eismo dalyviui sustoti ar nepradti vaiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverst kitus eismo dalyvius keisti judjimo <STRONG>krypt arba greit</STRONG>.<BR></FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>"Jonas Sergejenka" <</FONT><A href="mailto:johnas@kazhkur.com"><FONT size=2 face=Arial>johnas@kazhkur.com</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message </FONT><A href="news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:jvtlh1$q5b$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...</FONT></DIV><FONT size=2 face=Arial>> Kad nenuklysti pievas, tai pavyzdys analogikas tavajam:<BR>> - umiestyje, normaliame dviej juost kelyje, i alutinio kelio isuka <BR>> mikoveis, ir tvarkingai sirikiuoja eismo juost. Tau, vaiuojaniam ant <BR>> 90+10%kmh, prie pat nos. Prieprieiais atvaiuoja betonveis, dl to tu <BR>> neilaikai briedio testo, nespji sustabdyti, ir voiesi tiesiai subin <BR>> tam mikoveiui.<BR>> - Papasakok dabar, kaip tas mikoveio vairuotojas nepaeid joki <BR>> taisykli? Na, jis gi spjo vaiuoti pagrindin keli ir sipaiyti <BR>> juost, ir NUO TO MOMENTO jis jau skaitosi, kad vaiuoja normaliai sau <BR>> keliu, ir jau js tarpusavy turit isiaikinti, ar ia jis per ltai <BR>> vaiuoja, ar tu nesilaikei saugaus atstumo, ir nespjai jo aplenkti?<BR>> <BR>> O tu ia aikini, kad "kliudymas vaiuojantiems pagrindiniu" atseit susideda <BR>> tik i tiesioginio fizinio ukiimo skersai (kai tau, ilindusiam i <BR>> alutinio, kerta kair sparn). O vat jei jau jis spjo lsti sankry, <BR>> tai jau tipo staiga js tampate abu lygiaveriais vairuotojais, judaniais <BR>> iedu skirtingomis juostomis.<BR>> <BR>> Kol neatsikratysit tokio mstymo, tol ir bus karas keliuose. Jei tas <BR>> "lindjas" sugeba susisukti taip, kad NIEKUO nekliudo iedu vaiuojaniam <BR>> (kuris nori manevruoti taip, kaip sugalvos, net ir paeisdamas KET - nes ne <BR>> tavo knisalas, k jis daro vaiuodamas pagrindiniu keliu) - tada gal ir px. <BR>> Bet jei jis linds kliudo ir sivaizduoja, kad jau staiga tapo <BR>> lygiaveriu - gaunasi bullshit.<BR>> <BR>> J.<BR>> <BR>> <BR>> "dpi" wrote in message </FONT><A href="news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:jvt9tj$b5d$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...<BR>> <BR>> Tai matai, pagal doka buna ir ziedines ir keliu lygiu. KET punktai <BR>> nenagrineja sudetingu sankryzu, o nurodo kaip reikia iveikineti atskiras <BR>> "keli kirtimosi vietas".<BR>> Todel, nagrinejant zieda reikia imti atskirus susikirtimus.<BR>> Atlepausio schemos problema, kad jis nenurodo kurioje vietoje jis <BR>> neissitenka. Ko ir klause Signalizacija - kurioje sankryzos dalyje. Jeigu <BR>> ant ivaziavimo i zieda, jis tikrai turi praleisti geltonaji. Jeigu jau <BR>> isirikiavo i atskiras juostas ir abu vaziuoja ziede lygiagreciai - tada abu <BR>> lygiateisiai, klausimas kuris neteisingai keicia krypti veliau.<BR>> Atlepausio schemoje nelogiska, kad vairuotojas atvaziaves antra juosta <BR>> metesi i trecia (kairiausia), o po to bande isvaziuoti. Tada Atlepausis butu <BR>> teisus, bet abejoju ar taip ten vazineja - nera logikos. Manau parvaziuoja <BR>> antra juosta ir bando varyti tiesiai, gal per placiai vaziuoja ta antra <BR>> juosta ir Atlepausis grudasi i ja kartu.<BR>> <BR>> <BR>> <BR>> <BR>> "Caponi" <</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT size=2 face=Arial>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message <BR>> </FONT><A href="news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:jvrl7q$v36$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...<BR>>> "Ziedine sankryza" yra ne nauja ar sena KET savoka, bet sankryzos tipas, <BR>>> pagal KET pries jas<BR>>> statomas zenkalas "Eismas ratu" (410), o apie sankryzu tipus pasiskaitinet <BR>>> gali kad ir cia:<BR>>><BR>>> </FONT><A href="http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf"><FONT size=2 face=Arial>http://www.lra.lt/files/rekomendacijos/r_36-01_-_automobiliu_keliu_sankryzos.pdf</FONT></A><BR><FONT size=2 face=Arial>>><BR>>><BR>>> Toliau del vaziavimo per tokio tipo sankryzas. Bendru atveju ziedine <BR>>> sankryza yra VIENA (eismo joje<BR>>> nagrinejimui patogumo delei ji gali buti "skaidoma" i atskiras <BR>>> sankryzeles, bet esmes tai nekeicia)<BR>>> ir tavo pacituotas 158 KET punktas yra joms 100% pritaikomas. Bent jau <BR>>> Vilniuje turbut prie visu<BR>>> ziediniu sankryzu ivaziavimu yra zenklai, nurodantys, kad i sankryza, t.y. <BR>>> pati zieda ivaziuojancios<BR>>> transporto priemones privalo duoti kelia jau judancioms juo (jei zenklu <BR>>> nera, pirmenybe turi<BR>>> ivaziuojancios i zieda transporto priemones pagal desines rankos <BR>>> taisykle). Lygiai tokia situacija<BR>>> yra ir Atlepausio pateiktu atveju - raudonasis vairuotojas i sankryza <BR>>> ivaziuoja butent is salutinio<BR>>> kelio (yra zenklas "Duoti kelia" (203)). Geltonojo vairuotojo atveju <BR>>> trajektorija nera teisinga, jei<BR>>> ji tikrai tokia, kaip nupiesta Atlepausio schemoje - asmeniskai as <BR>>> persirikiuoju gerokai anksciau,<BR>>> plius pats issukimas turetu buti i antra, o ne i pirma, kaip nupiesta, <BR>>> juosta, nes i pirmaja juosta<BR>>> turetu isvaziuoti ziedu pirmaja juosta judantis (siuo atveju nenupiestas <BR>>> :-)) vairuotojas. Taciau<BR>>> bet kokiu atveju nagrinejant konkrecia situacija, raudonasis vairuotojas <BR>>> lenda is salutinio kelio,<BR>>> todel avarijos atveju, nepriklausomai nuo to, ka isdarinetu geltonasis <BR>>> pagrindiniame kelyje, kaltas<BR>>> butu islindinejantis is salutinio kelio (beje, tavo paties pries keleta <BR>>> postu nupiesta schema yra<BR>>> visiskai teisinga JAU vaziuojanciu ziedu atveju, tik velgi, jei raudonasis <BR>>> ivaziuotu i zieda pirma<BR>>> juosta ir noretu sekanciam isvaziavime issukinet i pirma juosta, o <BR>>> geltonasis skersas is antros<BR>>> juostos soktu i pirma ir raudonaji ismustu i miska, raudonasis formaliai <BR>>> vis tiek liktu kaltas, nes<BR>>> jis i sankryza islindo is salutinio kelio). Jei raudonasis nupiestoj <BR>>> pozicijoj atsirastu vaziuodamas<BR>>> is anksciau ziedu pirmaja juosta, avarijos atveju butu kaltas geltonasis, <BR>>> nes persirikiuodamas<BR>>> (kirsdamas eismo juostas skiriancias horizontaliojo zenklinimo linijas) <BR>>> nepraleido vaziuojancio<BR>>> gretima juosta.<BR>>><BR>>> Viskas is tiesu labai paprasta, nereikia tik persistengt befantazuojant ir <BR>>> viskas bus gerai :-)<BR>>><BR>>><BR>>> -- <BR>>> Caponi<BR>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance<BR>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI<BR>>><BR>>><BR>>> "dpi" <</FONT><A href="mailto:dpi@no.mail"><FONT size=2 face=Arial>dpi@no.mail</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message <BR>>> </FONT><A href="news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:jvra0u$kh9$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...<BR>>>> Cia nauja KET savoka?<BR>>>> </FONT><A href="http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos"><FONT size=2 face=Arial>http://www.eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/11-ket-ii-siose-taisyklese-vartojamos-savokos</FONT></A><BR><FONT size=2 face=Arial>>>><BR>>>><BR>>>> Kaip vaziuoti per tokia "ziedine sankryza"? Ten lygiareiksme, ar su <BR>>>> salutiniu keliu sankryza? Pvz<BR>>>> kaip laikytis punkto:<BR>>>> 158 - Nelygiareikmi keli sankryoje alutiniu keliu vaiuojantis <BR>>>> vairuotojas privalo duoti<BR>>>> keli transporto priemonms, artjanioms prie sankryos pagrindiniu <BR>>>> keliu.<BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>><BR>>>> "Caponi" <</FONT><A href="mailto:caponi@centras.lt"><FONT size=2 face=Arial>caponi@centras.lt</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>> wrote in message <BR>>>> </FONT><A href="news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net"><FONT size=2 face=Arial>news:jvr948$jhe$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2 face=Arial>...<BR>>>>> Girtas, kad dvejinasi?<BR>>>>> Paveiksliuke as matau viena vienintele ziedine sankryza...<BR>>>><BR>>> <BR>></FONT> </DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>