Tema: Re: Taikos - Pramones ziedas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-07 03:29:17
Vilniečiai gal tiesiog nepripratę, nes man rodos dabar vilniuj nėr nei vieno
žiedo kur pirma juosta galima važiuoti tiesiai, su vienintele išimtim
Savanorių žiedo aplinkelio išvažiavimui. Dar santariškėse buvo, bet ten
dabar perdarė viską.

Įprotis žiede rast ženklą kuris rodo [1 tik lauk, 2 bet kur, 3 tik ratu]
Dar pasitaiko tokių [1 lauk, 2 lauk, 3 bet kur, 4 tik ratu] (prie
pedagoginio pvz), ir net ten dažnai iš pirmos ratu varo ir beveik visad iš
antros.. Kai nuotaika pikta ir nieks neįleidžia, važiuoju iš konstitucijos į
trečią žiedo ir tada lauk į ukmergės (pirmas išvažiavimas) su pirštu prie
signalo :)