Tema: Re: Taikos - Pramones ziedas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-07 03:22:10
> paniatkes (praleisk visus, važiuojančius PAGRINDINIU keliu - nesvarbu,
> kuria juosta!!!), ir toliau jau važiuoja pagal default - išsuka jei nori,
> tik iš pirmos.

O kaip situacija, kai praleidi visus ir žiedas tuščias, kol tu įvažiuoji į
antrą juostą ir privažiuoji pirmą įvažiavima, kažkas greičiau įlekia į žieda
dar ankstesniam įvažiavime ir varo ratu pirma juosta KAI yra ženklas
liepiantis pirma juosta išvažiuoti? Klausiu ne kaip reikia, o ką su tokiais
daryt :)

> Hipotetiškai, ten pastačius ženklą (įvažiuojantiems iš Taikos), kad pirma
> juosta bus privaloma išsukti pirmame išvažiavime - gal ir gerai būtų. Bet
> būtų elementari Vilenska situacija. T.y., NORMALŪS norintieji važiuot
> tolyn žiedu stovėtų visi antroje juostoje, o skubantys DŽIGITAI, norintys
> važiuoti žiedu tolyn - lįstų per pirmą juostą, ir, įvažiavę į žiedą,
> imituotų persirikiavimą į antrą juostą, užkišinėdami visiems ir visur, kur
> tik įmanoma, ir gadindami vaizdelį.

Tikra Vilniaus tiesa, kaip bebūtų, stovi 50 mašinų kamštyje ir kiekvienas
kas netingi kaišioja šonus pirmaeilininkams :) Dar trolikai neretai iš
pirmos į antrą varo, bet tie net nelaukia kol praleis (bent
olandų/petropovilo žiede) pagal logika 'aš didelis, man poxui'

> Žiedas ne trijų juostų, o tik dviejų, taigi bardako daryti nereikia. Tobiš
> džigitai ir be jokių "persirikiavimo imitavimų" gali ramiai atvažiuoti
> pirma juosta, įvažiuoti tada, kai netrukdo kitiems, žiedu važiuojantiems,
> ir pielinti iki pat trečio išsukimo, nepersirikiuodami.
>
> O apskritai galėtų galų gale padaryti normalų pavyzdinį turbo-žiedą kur
> nors LT teritorijoj, su tokia konfigūracija, kad nebūtų jokių naglų
> užlindinėtojų. T.y., jau prieš žiedą pasirenki, kur tau reiks išsukti, ir
> toje juostoje stovi. O jei nori būti naglas - tave pakeliui pasitinka
> [...]

Aš laikau viziją, kad ateityje gal sankryžos galėtu turėt iškylančius
kuoliukus panašiu planu kaip punktyrinės linijos - šviesaforas nurodo ką
reikia, ir kuolai padaro neperšokamas juostas. Tas pats ir žiedams. Realiai
tai turbūt tik filmui tinkanti idėja..

Pats Vilnietis..