Tema: Re: Atspėkite miestą
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-07-03 20:29:10
tai aisku, kad netikras pusbrolis ir ten kazkoks dar . nes nei firanto nei
zhalto giminej tokiu duxu but negaletu niekaip.

del tu prisitaikanciu rushiu tai tiesa, bet jos egzistuoja ir sugeba
prisitaikyt tik todel, kad ishliktu stirpiausi ir plesriausi. nes jei
nesugebetu prisitaikyt, tai plesrunai suestu viska naxadu ir neliktu visai.