Tema: Re: Atspėkite miestą
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-03 01:17:07
Vilnietis aš, bet pabandysiu nešališkai - nei vienam dideliam mieste neteko
važiuot viena svarbiausių gatvių, kur yra tris juostos, kurių pirma ramiai
važiuot negali, nes periodiškai šiknos kyšo arba trolikas neturi sustojimo,
trečioj į kiekvieną iki paskutinio kiemo leidžiamas posukis kairėn. Sumoj
kaip ne Kauniečiui buvo sudėtinga, nes juostos neperpieštos, vos matosi, o
kai kur jos nevisai tiesiai eina. Ženklai info irgi neduoda apie juostų
kreivumą prieš sankryžas. Nemažai pagrindinių gatvių duobėtos didelėm
duobėm, atitinkančiom avarini statusą (virš 15cm gylio). Info pagal patirtį
prieš 2 sav. Vilniuj/Klaipėdoj bent pagrindinėse gatvėse kažką padaro
(išskyrus Antakalnio gatvę kažkodėl).

Dar per pabuvimą susidarė įspūdis, kad bendrojo plano ar net elementarios
vizualinės kontrolės nėr, keliose gatvėse iškabos visokių formų, spalvų ir
aukščių, šaligatvį naują prieš namą daro koks jiems gražesnis :)
Vilniuje kaimynam prieš kelias savaitės savivaldybė neišdavė leidimo iškabai
nes nesiderina bendra išvaizda :)

Kauniečių nuomonė apie Vilnių irgi idomi :)