Tema: Re: "Pavyzdingi" velosypedistai
Autorius: VNO
Data: 2012-06-07 17:12:18
> varau su busu, iseinu lenkt fura. ipusejus fura pradeda mane spausti:
> priekyje dviratastas mina patenkintas, nesidairo. palinkiu dviratastui geros
> dienos.

kokie cia greiciai?:)
siaip nieko baisaus.

> kita situacija: atvarau nuo ukmerges, sustoju ant raudonos prie WV, pries
> ateities viaduka. aplenkia is abieju sonu dvi "sportininkes", varo per
> raudona uzimdamos visa pirma juosta viena kitai lygiagreciai. uzsidega

cia normalu - kiek esu girdejes daug kur tai praktikuojama europoje.
t.y. vaziuojama poromis, kad auto transportui neatrodytu, kad gales prasmukti.

> zalia, aplenkt neina, o jos matyt prisiportave jau, velkames 30 km/h. o ir

ir kas? ka veiktum, jei vilktusi koks traktorius? mirtum ar isprotetum?
Ypac vietoje kur yra 2-3 (!) eiles.
kiek pastebiu tai del dvirku daug snekos buna, nes tipo dvirkos.
pastacius vietoj dvirkos bet kokia kita transporta (busa, lavonatraktoriu) - kalbu jau nera.
nestada pasirodojau galima lenkti ir t.t.

> man reikia i ateities (uz viaduko desinen, vel desinen). taip paskui jas ir
> vaziavau iki akluju. irgi linkejau visokeriausios sekmes joms.

desinen pasukus poStatoilo - 2eiles.
nepavyko aplenkti?:)

VNO