Tema: Re: "Pavyzdingi" velosypedistai
Autorius: NFS_Turbo
Data: 2012-06-07 16:38:23
varau su busu, iseinu lenkt fura. ipusejus fura pradeda mane spausti:
priekyje dviratastas mina patenkintas, nesidairo. palinkiu dviratastui geros
dienos.

kita situacija: atvarau nuo ukmerges, sustoju ant raudonos prie WV, pries
ateities viaduka. aplenkia is abieju sonu dvi "sportininkes", varo per
raudona uzimdamos visa pirma juosta viena kitai lygiagreciai. uzsidega
zalia, aplenkt neina, o jos matyt prisiportave jau, velkames 30 km/h. o ir
man reikia i ateities (uz viaduko desinen, vel desinen). taip paskui jas ir
vaziavau iki akluju. irgi linkejau visokeriausios sekmes joms.