Tema: Re: Ar tikrai motoroleris šventasis?
Autorius: Jonas
Data: 2012-05-25 10:09:45
Jeigu matai kad fura atmina is salutinio itartinai greitai, tu vaziuodamas
pagrindiniu vistiek nestabdysi, nes pagal KET tu teisus? Cia kiekvienam
savo - gyvent isivaizduojamam pasauly, galvojant kad visi 100% laikos KET
ir nedaro klaidu arba gryzt I realybe ir vaziuojant vertint eisma realiai.
Nes pirmu atveju labai rizkuoji baigti gyvenima 'teisus pagal KET', bet
invalido kaliaskej.

"KEdas"  wrote in message news:jplkuf$728$1@trimpas.omnitel.net...

2012.05.24 14:44, Dainiushas rašė:
> aš nepateisinu. Tiesiog sakau, kad taip būna ir visai be piktų
> automobilių vairuotojų kėslų. Sutik, būtų visiems geriau jei
> motociklininkai tai turėtų omeny ir pasisaugotų, o ne paskui sulaužytais
> kaulais įrodinėtų savo teisumą.

O fūras turi praleisti visi, ar ne? Varai kaip Sadauskas.