Tema: Re: baiker vs FIAT
Autorius: Yvl
Data: 2012-03-29 18:54:58
kazkaip vel vien emocijas lieji ir jokio konstruktyvo... o jei vaziuoja salia masinos tai pats kaltas. dazniausiai uztenka pristabdyt vienam is ju. jei matai kad auto draiveris - dzigitas, pristabdai pats. yzi.
o kiek varnu, kur masinoj pavara pradeda jungt tik tada, ka zalia sviesa jau dega? sitos neuzpisa? :)