Tema: Re: baiker vs FIAT
Autorius: FX
Data: 2012-03-29 18:52:04
Jo mocas netrukdo ir nepailgina eiles... jis pailgina pimpalo ilgy
vadeliotojui kai anas braunasi tarp mashinu potencialiai pavojingai
manevruodamas tarp eiliu... ypach nekenchiu kai vat toks mataciklietas
braunasi ir uzhsidega zhalia ir tenka lygiagrechiai su juo vazhiuoti nes jis
nespejo ishlysti y prieky iki zhaliam signalui uzhsidegus :D chia toky
juokinga vadeliotoja akrobata uzhmachiau palei shona kazhkada prie operhouso
kur kelias sukasi link zhaliojo tilto... nu blyn nejuokinga kai ten jam
neina greichio rinkti ir chia posukis ir matosi kad vos susitvarko su mocu
prie tokiu salygu :DDD

FX

"Yvl"  wrote in message news:jl1vtv$36e$1@trimpas.omnitel.net...

taip. sitie uzpisa. bet cia biski kita situacija. mocas siuo atveju kamscio
nepailgina gi. ar pailgina? man rodos, kad pailgintu, jei stovetu eilej su
visais. ar ne?