Tema: Re: Q bl
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-03-04 10:52:17
On 2012-03-03 11:41:56 +0200, Mikrobas said:

> Tikiuosi ta tyreja po to atleido is darbo, nes asmens tapatybe butina
> patvirtinit pries ji apkaltinant

Kokie jus naivi. Cia pries gera pusmeti atejo pranesima is VOKIETIJOS,
kad sulaikytas toks ir toks asmuo (o tas asmuo sedi lietuvoje, tik jo
pasas pavogtas, pranesta, kad pavogtas, isduotas naujas). Be to,
pavogtas pasas buvo BIOMETRINIS.  Jei net vokieciam pofig, kad pasas
negaliojantis, pavogtas, biometriniu duomenu taip pat tikrinti
neriekia, tai kur toliau...
Audrius K.