Tema: Re: Muzika vonioje
Autorius: dz
Data: 2012-02-07 17:30:03
manau laikys, pas mane apie metus naudojama duschy duso kabina su radiju,
kolone niekaip neapsaugota,  atrodanti ir grojanti kaip uz 5lt tai kaip
grojo slykstokai taip ir groja, nu bet dusui uztenka

"Miegapele"  wrote in message news:jgoipo$s80$1@trimpas.omnitel.net...

siaip jau idomu kiek laiko koloneles laikys dregme. paprastai tokiom vietom
naudojamos laivine kolonkes