Tema: Re: Muzika vonioje
Autorius: Resolut
Data: 2012-02-06 14:02:24
Man elektrikai itaise  i standartines potinkinio montavimo dezutes  Legrand
radija- vienoj  dezutej  garsiakalbis, kitoj- viduriai su mygtukais. Panasi
i sitas
http://www.legrand.fr/professionnels/la-diffusion-sonore-celiane_420.html

Is vonios labai nesitikiu afygenos akustikos, tai groja puse bedos.