Tema: Re: Stintu svente 2012
Autorius: svyt
Data: 2012-02-06 16:28:18
vasara man pajurys isvis iseina api 1500, bet cia gyvenant kretingoj,
maudantis kunigiskiuose, valgant zibininkuose, su zvejyba minijoj,
pasivaiksciojimais klaipedos senamiesciu ir panasiai net neuzsukant
palangon, nes ten ner kur parkuotis ir ka veikt (kabake galime ir kituose
paminetuose miestuose pasedet).

--
vyt/ /