Tema: Re: Stintu svente 2012
Autorius: ManXP
Data: 2012-02-05 12:09:31
Tu nori pasakyt, kad vaziuodamas is Vilniaus ir atgal, isleides pinigu
viesbuciu ir dar Palangoj pavalges sugebi tilpt i 500 pinigu? Nu netikiu ble
:)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

I viena puse. Ir gauasi, kad dviese nuvaziuot į stintu svente degalai plius
trenkta proga uzlauzta nakvynes kaina plius maistas su nedaug shnapso -
netoli 500. Ne taip ir pigu, su salyga, kad dar reikia paciam linksmintis.
Argumentas ish serijos "nu tai pats linksminkis, nereikia vaziuoti
nusiteikus negatyviai" - nihuja nepriot. Ash jeigu jau tiek km atsitrenkiau
(man tai daug, ypac, kai pats vairuoji tokiomis salygomis) - noriu, kad mane
linksmintu, kad ir uz mano pinigus. Noriu kazka gauti. O ka siulo Palanga?
Pasivaiksciot po Basanaviciu? Ir? Sakai dahuja yra ka veikt ir gali ka
parodyt? Nu matai - o pardavejai to kazkodel nedaro. O ish kitos puses -
taigi prabuvu ar ne tris dienas Palangoj sezono metu. Primink - ka daugiau
maciau nei degtines bokalo dugna? Nesakau, kad tai blogai, bet pritraukti
daugiau  kitokiai klienturai, ypac vasario menesi - to neuzteks. Ziema man
ir ant peciaus gerai geriasi, o stintos ir is parduotuves sueis. Kokia
prasme vaziuot į ta prabangu fleshmoba?

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

nuo 120 pinigu, jei ne su tarnybine vazineji

--
eM