Tema: Re: Brussels Auto&Moto Show
Autorius: Veikejas
Data: 2012-01-25 13:18:44
kad patinka ash nesiginciju
bet kaip patys vw inzinieriai kai kuriuose straipsniuose pripazysta, jog
dabartinis guolio dizainas ish esmes tas I ar tais II kartos dizainas
pridejus viena kita linija ir ish esmes labai mazai kuo nuo tu pirmatku
besiskiriantis.
Tokia VW strategija, juk yra pirkeju grupe, kuriems butent to reikia,
nesiruoshiu spresti ar jiem ish viso jokio dizaino nereik ar jiem labai
patinka tas pries 30 metu padarytas, Tiesiog kai zmoniu tarpe vos ne kas
antras yra konservatyviu paziuru tokia strategija veikia.

P.s.: jei negirdejai reik dometis :) pradizia polo reklama paziurek.