Tema: Re: Brussels Auto&Moto Show
Autorius: VNO
Data: 2012-01-25 12:48:56
"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:jfo7v6$jmi$1@trimpas.omnitel.net...
> nesuprantu ko tu gincijiesi ? pats vw tai atvirai pripazysta, negi nematei
> vw polo reklamos ? tipo kadaise buves polo savininkas net uzrishtom akimis

as nesuprantu kaip kazkas kaip tu gali sakyti kazka apie VW dizaina :D
parodyk man kur VW kazka sako apie savo dizaina.

tu kazkaip sunkiai ziuriu sugebi perskaityti ka rasau. Tai pakartosiu.
1. VW dizainas yra populiariaisias Europoje.
2. Butent Golf ir Polo dizainai yra populiarus.
3. VW pardave 1.6mlnautomobiliu Europoje, antroje vietoje fors su 1.0 mln.

Is to darau isvada, kadju dizainas tinka ir patinka labai dideliam zmoniu skaiciui.

Tu gi, budamas ar tai kaimieciu (ne is kaimo, o mastymo prasme) tu suprasti nesugebi.

> nauja pola apciupinejes atpazins. Tai ka tai reishkia anot taves a ?

A! ir B! Tai man sako, kad imone kuria automobilius taip , kad jie butu atpazystami kaip to paties gamintojo.
Deja tau tas matyt sunkiai ikandma.
paziurek i mb, bmv,jagurusir kitus gamintojus ir rasti ta pacia ideja.

VNO