Tema: Re: priedas prie "Shumacheriai su3,14i"
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-01-21 18:12:41
mane ir uzpisa.. vaziuoji sau ramiai.. 100 autostradoj antra juosta..
privaziuoja ala shumacheris su opeliu ir dar bando margalint, tai
chuili. dar pristabdai biski.. kad lenktu per pirma.. tai ble su
kazkokiais varganais bembalais, subarikais ir avdilom bando lenkt per
pirma juosta... bet tai ple pavargsti laukt kol aplenks.. tai spustelni
ciut ciut per pedala ir vel veidrodeli matai kaip bando prisivyt... ir
vel sau riedi ant 100, kad saugu butu..