Tema: Re: priedas prie "Shumacheriai su3,14i"
Autorius: Nitro
Data: 2012-01-20 12:58:55
pisi per stabdzius, tau i subine ipisa ant 150, nustumia i priespriesini
kaktomusa i fura. O tai smagu, tikras vyras

"tas kuris virshija"  parašė naujienų

Man ta kai ima blizginti ilgom i akis, as pasijuntu akinamas. Tada
jungiu avarini ir pisu per stabdzius. Grazu po to ziuret i suraukta xaria:DD
Pats kai judu ekspresu, numatau, kiek tas, kur koki kamaza lenkia,
uztruks laiko ir dazniausiai uztenka tik posukio kokiam apsimiegojusiam,
kad pasitrauktu is antros arba isvis nereikia nieko. Tauposi stabdziai,
nervai, kuras.