Tema: Re: MDG analogas Vilniuje
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-01 19:53:40
Kazkada senai exit'e buvo labai stipri publika. Kol kelis kartus apsauga
ileido siaip pacukus, ir prasidejo vaiku balius nuo to laiko...

"zhegonskas"  wrote in message news:jb8d29$jka$1@trimpas.omnitel.net...

muzika dzin, as i klubus einu gert :) publika nera nei vieno is kauno
klubu stiprioji puse. kartais eini kur marozai, kartais kur pacukai,
kartais kur siaip bydla. O ir koks skirtumas, man nei vieni gert
nemaisho :)