Tema: Re: MDG analogas Vilniuje
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-01 19:48:53
tai jo, su amzium tik gert ir eini, bet ten uzpiso dar ir tai, kad bara
aptupe sugerovai, ir reikia ant galvos lipti, kad prieitum kazka nusipirkt.
Jei tie keli stalai uzimti, aniem ner kur detis, su cerka rankoj
nepristovesi daug.

nu kaip, laukiniu arkliu ir ameriku laikai lyg ir baiges, bendrai paemus
situacija kaip ir px. O pacukai visur, cia mes senstam.

"zhegonskas"  wrote in message news:jb8d29$jka$1@trimpas.omnitel.net...

muzika dzin, as i klubus einu gert :) publika nera nei vieno is kauno
klubu stiprioji puse. kartais eini kur marozai, kartais kur pacukai,
kartais kur siaip bydla. O ir koks skirtumas, man nei vieni gert
nemaisho :)