Tema: Re: vartu pultelis
Autorius: Korke
Data: 2011-11-29 22:43:39
as tik patikslint norejau, as atrasiau i PranZo zinute, apie 26 paveiksle
esanti vidurini pulteli. O tamstai berods kito reik.
patirtirtis tik tokia, kad mano vartai su tokiu (26 pav) darinejami ir buvo
poreikis kitoje vietoje esancius vartus (tokius pat hormann'o atsidarinet su
savo pulteliu, kad nesinesiot dar vieno tokio pat pultelio), tai susiradau
intike kaip pririst reikiamu vartu pultelio mygtuka ant savojo turimo
pultelio laisvo mygtuko.

paciu pulteliu parduot turi kiek radau www.varturojus.lt., gal ir dar
kazkas, bet nesidomejau...., dabar ziuriu ju galerijoje yra ir tave
dominantis 25 pav.