Tema: Re: vartu pultelis
Autorius: Korke
Data: 2011-11-29 15:01:12
sitie brangus (cia gal kaip kam, kad neuzmetytumet akmenimis), ebay
ziurejau net pas vokiecius, na gal jei pasinsi keleta savaiciu ten ir
sutaupysi desimti kita litu. Pas mus, berods, 140Lt uz ji praso.
Pririsimas per 1min, jei turi atidaranti reikiamus vartus toki pat
pulteli. O jei turi tik vartus ir nauja pulteli tai neskaiciau
instrukcijos bet lygtais aprasyta irgi buvo.