Tema: Re: Piktas dede
Autorius: Specelistas
Data: 2011-11-17 15:40:16
Gudrociau, tai tu turetum irodineti, kad nenorejai ant ju uzvaziuoti
gincydamas milicijos sprendima teismui.
Irase aiskiai matayti, kad auto vadyla tycia uzkisa mopedui. Nu jei dar butu
issiskirste po to, tai dar galetu shneket tokius shudus kokius tu sneki cia,
tipo pasidare bloga, i gatve ishbego dinozauras ar pan.. O sitoj situacijoj
kaip ir nekyla klausimu del vairuotojo ketinimu.