Tema: Re: Piktas dede
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-17 13:38:07
Ne - nenormalu. Taciau vairuotojo pazymejimas uz tai neatimamas. Kad pagal
irasa irodyti, kad jis specialiai kirto istisine (beje - nekirto), kad
specialia stengesi uzvaziuot ant motociklininku - IMHO niekaip nesigaus.
Parasys pasiaiskinime, kad pamate priesais parvaziuojanti birbalieta ir
stengesi isvengt susidurimo sukdamas i shona, bei staigiai stabdydamas.
Vienintelis pazeidimas - parkavimasis tam nenumatytoje vietoje ir eismo
trukdymas. Bet uz tai vairuotojo pazymejimas neatiminejamas. Net jei
laikyti, kad kirto istisine.

"dpi"  wrote in message news:ja2rbo$hot$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kad tycia psuko auto link priesais atvaziuojancios TP, uzvaziavo ant
dvigubos, ir atidare duris viduryje gatves sutrukdydamas kitu TP judejima.
Cia viskas normalu?
Pasitaiko gaut i galva uz neparodyta posuki? Esu mates gyvai ir toki.