Tema: Re: kaip paduot 12,5-14,4V i masinos el. sistema?
Autorius: Levas
Data: 2011-05-31 20:54:55
nekankinti dedules omo. Pastacius itampos keitikli, atsiranda watai ir paprastose kolonkese. Nes itampa galima uzkelti.

Geriau pakalbam, kaip 1000W galia, nesukurdama 1000W silumos nesupleso avtomobilio. Per langus ir stoga iseina tikrai nedidele dalis galios garso pavidalu. Likusi galia kazkur turi nusesti...

--
Bye, Levas