Tema: Re: kaip paduot 12,5-14,4V i masinos el. sistema?
Autorius: markatas
Data: 2011-05-31 00:02:02
O man teko klausyti aparatura, kur stiprintuvas 6W (lempinis) ir atsukus
ciut ciut daugiau nei puse galingumo jau garso buvo gerokai per daug. Tiesa
jautrumas garsiuku vir 100 (vat neatsimenu ar 102dB ar net cieli 112).
Zmogui tas dziaugsmas gerokai virs 10 kE atsistojo. Bet GROJA. Tik aisku cia
buvo klausoma ne masinoje

markatas