Tema: Re: Ginklo isigijimas (legalus)
Autorius: Tomas
Data: 2011-05-22 10:19:22
nieko konkretaus nesako sitas postas, bet tiek to. trumpai tariant, cia ne
JAV, bet po paskutiniu istatymo redakciju situacija kazkiek palankesne.
Didziausia problema ta, kad labai mazai precendentu. jei kiekvienas per metu
metus vienkiemy uzpultas diedelis(ar pan. pvz.) butu turejes po drobilka ir
gynesis, turbut jau turetume normalia praktika

> tures gera advokata ir sh busi iki kaklo

sitas tinka absoliuciai viskam, ginklo panaudojimas niekaip neissiskiria. be
to besiginanciam niekas netrukdo gera advokata tureti.

"markatas"  wrote in message news:ir9887$tc6$1@trimpas.omnitel.net...

Taip yra. Vienu atveju tenka dekoti Grineviciutei, nes tik jos deka
straipsnis pasikeite i butinaja ginti ir zmogus buvo isteisintas. O su
komisaru teko bendrauti po apkausos, kai apsaude mano klienta su tikslu
atimti masina (pasirodo jau ir taip LT buna). Auga jaunoji banditu karta ...
Nors ta pati ir kruva pazistamu prokuroru sake, kad istatymas vis dar
nedraugiskas besiginanciojo atzvilgiu. Uztenka, kad uzpuolantysis tures gera
advokata ir sh busi iki kaklo

markatas