Tema: Re: Ginklo isigijimas (legalus)
Autorius: ru
Data: 2011-05-21 21:39:35
"+ dar pries egzus , turi issiimti pazyma is menturos ,kad
  esi nepriekaistingos reputacijos asmuo!"
neklaidinkite zmoniu. mano atveju uzteko tokios pazymos is seniunijos.
nuvaziavau, diedukas kazkoks (ne seniunas) per 5 min. parase, nors pirma
karta vienas kita matem. dar galima buvo tokia pazyma is darbovietes
pristatyti, nenorejau ten "sviestis".
o kitkas daugmaz taip kaip Tomas isdeste, tik be narkologo reikalinga
med. pazyma, panasiai kaip vairuotojo pazymejui (savo poliklinikoj vienu
kartu "praejau" visus daktarus, tame tarpe ir psichologas, is
narkologinio pazyma jie patys faksu gavo).