Tema: Re: Dviratininkams negaliuoja KET?
Autorius: dpi
Data: 2011-05-20 10:00:22
Vaziuodamas saligatviu pazeidi eismo taisykles.  Koks skirtumas koks pazeidimas, ar tu tarp pesciuju vaziuoji, kurie ziauriai nenuspejami, ar cia per raudona pervaziavo, kai aplink nebuvo judanciu eismo dalyviu :)
Tiesiog VISI pas mus pazeidineja, todel nereikia pulti ant kazkokiu smulkmenu, kai yra pilna tikru kamikaziu :)

----
kelly saphix
suzuki gsf
328i