Tema: Re: Dviratininkams negaliuoja KET?
Autorius: ramunas
Data: 2011-05-19 22:04:57
tikrai nesakau, kad visi :) siandien pirma karta maciau kai dvirkininkas
lauke kartu su masinomis ... tai buvo antra juosta ir posukis I kaire ... ir
dviratininkas buvo sportininkas, o ne paprastas dviratininkas. realybe yra
tokia, kad prie sviesoforo kartu su masinomis laukia kokie 5% dvirkininku...
as pats tikriausiai esu uzsigimes vairuotojas, nes vaziuodamas su dviraciu
naudojuosi dviraciu takai (ten kur jie yra), o jei ju nera vaziuoju pesciuju
saligatviu ir neskaitau saves pilnaverciu eismo dalyviu. ir visa tai yra del
mano pacio saugumo ... nelendu ten kur mane gali uzkabinti masina. ir
neporink, kad tai nesaugu piestiesiems ... nesu is tu, kurie miega ant
dviracio ... tiesiog matau pesciuosius ... ir net jei jie eina dviraciu
takeliu (duodu durniui kelia) apvaziuoju ji ir nekeliu del to problemu.....