Tema: Re: kaip Vilnieciams sekasi integruotis?
Autorius: kewle migyje
Data: 2011-04-06 22:15:08
Dabar pamąstom. Kodėl jie bent turėtų bandyt integruotis, jei garbūs tautiečiai juos vis vadina ŠŪDlenkiais??

Tau VNS, reikėtų bent kuriam laiku pagyventi VLN. O tai numiręs beveik esi savo kaimiškam nacionalizme. Aišku, yra ir kitų variantų :) Čia lb geranoriškas postas iš mano pusės, jei ką.

--
'(oo)'