Tema: Re: kaip Vilnieciams sekasi integruotis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-06 17:17:30
Nu ok, bendrautorius kakzur dinges (jei nori, tegu prisipazista), tad idejos
drafta pristatau cia:

Vienas draugas turi domenus - tomasevski.lt ir tomasevskis.lt . Tas
naciuojantis tipelis jau paleido neblogu sparnuotu fraziu, kurias jau ir
nupiest galima.  "Jūs turite integruotis Lietuvoje, o ne mes" - jau ir to
uztenka. Galvoju, gal uzkurt koki mini saituka, pavyzdziui kad ir
demotyvatoriu ar panasiu karikaturu konkursa. Det su premoderacija. Nereik
piktu pasaipu ir krist iki jo lygio - bybiais apipaisyta fotke -
neuzsiskaito. Nereik juoktis ish lenku - daugumoj taigi normalus zmones ir
nieko bendro neturi su to veikejo pasisakymais. Galima isteigt prizus.
Asmeniskai bent jau pora simtu litu galeciau skirt. Tik nesugalvoju kokio
prizo i tema. Ne į tema galiu iskart pasiulyti - pavyzdziui apmoket
savaitgali su nakvyne dviems betkuriam Lietuvos kurorte ar seip mieste. Bet
gal kas geresniu ideju turi? Kokia gera istorine knyga? Cekis lenku
restorane? Bet cia tik Vilnieciams tiks, nors ish kitos puses - jiems ir
aktualu tik. Ekskursija grupei po Vilniu su panasia tematika?  Saitui speju
uztektu elementaraus wordpreso su kokia rimtesne galerija, kurioje galima
balsuot ir komentuot. Vat shitoj vietoj pagalbos ir reiktu - rankos pas mane
auksines, tik auga ne ish tos vietos... Nu ir pasitart, kad tai nebutu tik
mano asmeninio poziurio darbas. Svarstytinos ir kitos idejos.

"PukiS"  wrote in message news:inhrkk$h9$1@trimpas.omnitel.net...

as uz!