Tema: Re: Kritines mases boulingas uz aGcijine kaina
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-10-05 15:26:21
Yra SAM nustatyti suzalojimo lygiai ir detaliai aprasyta, kokie suzalojimai
patenka i koki lygi, kokie ne. Prokuroras negali remtis delfio komentaru kad
kazkam svaigsta galva ir praranda atminti - jis gali remtis gydytoju isvada.
Tada ta isvada lygina su suzalojimu klasifikavimu, ir jei tai nepatenka i
baudziamaja atsakomybe tai nepatenka.