Tema: Re: mercedes automobliu nebegamina... perejo ant autosedevru
Autorius: padugne
Data: 2010-08-21 22:26:00
On Sat, 21 Aug 2010 22:09:11 +0300, pragäras wrote:

> burgeriškas mąstymas - tos pačios "dešrelės vienoje lėkštėje", kaip audi
> naujos nuo senos ir 6 nuo 8 neatskirsi, taip ir čia grįžo prie 38/39,
> kurie, pačiam, aišku patys patys?

Na, cia jau kompleksai sneka. "neduokdie kas nors pamates mano 8 pagalvos
kad vazineju su 6". Arba kad "brangi masina turi buti didele, stora ir
brutuali kad visi bijotu".

Man asmeniskai px ar 6 panasi i 8 ar ne. Man svarbiau ar jos _man_ grazios
ar ne. Pvz siuo atveju abi audi man nelabai.

--
kthxbai.