Tema: Re: mercedes automobliu nebegamina... perejo ant autosedevru
Autorius: padugne
Data: 2010-08-21 22:02:13
On Sat, 21 Aug 2010 21:20:59 +0300, toot wrote:

> O as ziuriu i naujus bmw ir man taip malonus visi benglo kuriniai -
> tikrai bmw dizainas buvo kitoks, dabar ziuriu i penktuka ir jis toks
> neypatingas, 7 irgi palyginus su lasiniuociu....

Nesvarbu kad nezmoniskas, svarbu kad kitoniskas? Na kaip kam, as "uz
isskirtinuma" papildomu bonuso tasku neuzskaitau.

O vat nauji 5 ir 7 man grazus. Elegantiski, dailus, lengvesni nei yra
tikroveje, galima sakyt "sportiski" ne sumo imtyniu prasme. Tai kuom bnv
visais laikais ir pozicionavosi. Kuom ir dziaugiuosi.

--
kthxbai.