Tema: Re: Kaitrines lampeckes ->LED
Autorius: Mtrhed
Data: 2010-08-13 13:48:48
kad abejoju ar LED'u kainoje dideli % sudaro sunaudota energija. Reiktu
pagooglinti, bet man atrodo, kad tik del brangios irangos ir sudetingu
gamybos procesu ta kaina tokia. Juk pvz kazkada ir kompai afygienai
brangus buvo, bet paskui sparciai pigo ne del to, kad dabartiniams
pagaminti reikia maziau energijos.