Tema: Re: Kaitrines lampeckes ->LED
Autorius: AS
Data: 2010-08-10 23:27:43
"L I N A S" <sprendimas@takas.lt> wrote in message
news:i3rk7a$870$1@trimpas.omnitel.net...
> Daug sypsenu, bet konkretumo nedaug.
>
> Pavyzdys su patalpose esanciomis kaitrinemis lemputemis: atliktas
> paskaiciavimas, kad  pakeitus 100W kaitrines lemputes 21W ekonomines,
> kurios svies 14 val per para, atsiperka per 0,876 metus. Atsizvelgta i
> lempuciu kainu skirtuma, lempuciu resursa ir t.t.

Nebutina kiekvienam cokoliui po 100W sukti, tai ir tas galios skirtumas
galutine vatine israiska bus netoks jau ir didelis.
Kitas idomumas 14 val. per para. Kas cia per tamsybe? Rusys? Ziema suprantu,
buna, bet gi dar ir vasara po jos ateina.
Dar vienas dalykas, kad "taupancios" kaip ir atsiperka, jeigu jos dega
neisjungiamos. Tada ir atsiperka, lyginant su tokia pat kaitriniu degimo
trukme. Pradejus jas jungineti, nusibaigia gana mikliai.
Pats blogiausias dalykas, kad liuminescencines lempos mirga, t.y., uzsidega
tik trumpam laikui, kai itampa virsija tam tikra ribine. Musuose tas buna
100 kartu per sekunde. As asmeniskai labai gerai jauciu ta mirgejima ir
matau. Akys nuo tokiu man vargsta nerealiai. Mielai sumokeciau uz kaitrines
ir joms reikalinga elektra, bet kazkokie naujieji sunsnukiai visoj EU
uzdraude jas pardavineti.