Tema: Re: Draudimas
Autorius: ukw
Data: 2010-06-21 10:45:53
"Monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message news:hvn4ha$392$1@trimpas.omnitel.net...
>O dar ir nustebtum koki karta, kad tavo visu galu draudimas nesaugo nuo
> vieno arba kito niuanso ;) Tada is vis begtum kuo toliau.

nu bled.  uzhpernai masinos civilke kainavo 180 litu.
pernai kai draudziausi, jau paprase 240.
ana diena buvau pratest turto draudimo. pasidomejau, kiek kainuos masinai pratest draudima.
sako, su visom imanomom nuolaidom gaunasi 250.  avariju nebuve. nieks nesikeite.
LD moterishkei (pas kuria draudziuosi visus tuos metus) jau nebepatogu darosi.
kazkaip galvoju, kad atejo laikas, kai 60 litu skirtumas nuo metines civilkes sumos (siulo brokeris uzh 190 Ergo), man jau yra pinigas.