Tema: Re: Draudimas
Autorius: Vytautas
Data: 2010-06-21 09:51:21
jei jau primygtinai siulo tai blogas brokeris.
man visada atsiusncia kazkur 6 bendroviu pasiulymus ir pasirenku toki, kokio
noriu nebutinai pagal kainas

ir siaip geriau eiti per brokeri. nesiulau paciam uzklausineti tiesiogiai
draudimo kompaniju, nes uzklausus brokeris jau pigiau nepasiulys. o taip
brokeris gali pasiulyti