Tema: Re: na, su pergale !
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-05-25 16:28:42
Is verslo puses, komanda reikalinga tam, kad joje kaip inkubatoriuje pereti
jaunus talentelius, kuriuos paskui pelningai galima stumti i uzsienio
krepsinio rinka. Na dar pora maikiu ir saliku galima parduoti. Tai labai
atsispindejo FBK Kaunas atveju - faktiskai Hearts dubleriai. Tik va visus
pardavus pries laika nebeliko kam zaisti Lietuvoje, todel reikejo
suorganizuoti sou su LFF ir apkaltiniti visus korupcija ir t.t. Futbole tai
buvo lengviau - labai jau tiesiogiai ten viskas su lazybininkais susije. Bet
gryzkime prie krepsinio  - tie jaunikliai kazko labai jau letai brangsta,
nes kazkokie nesusiprate treneriai neleidzia jiems zaisti. Viename interviu
Romanovas tiesiai taip ir aiskino - kodel tas mano treneris neleidzia
jaunimui pasireiskti? Taigi, trukdo verslui, o tokie imoneje dirbti negali.
Tik va be trenerio komanda irgi zaisti negali, todel lengviausias budas
apginti savo nekompetencija - uzpulti kita. Seniai zinoma ir puikiai
veikainti taktika, ypac Lietuvoje.