Tema: Re: na, su pergale !
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-25 15:25:42

> apie maryte ar parlamentine komisija ?:D
> protingas zmogus esi teisininkas net berods kiek pastebejau, sudek taskus
> paziurek visos serijos istorija, paziurek seip sezona ir jo tendencijas,
> galiausai paziurek ne i pagrindinius tenerius bet kas isejo su jais.

Tipo paburk ish kavos trsciu ir sukurk kokia nors huinia, kaip ash? Kuo tavo
versija gerense/blogesne nei mano? Protingas zmogus nepastebejau kas pagal
profesija, sudek taskus
 paziurek visos serijos istorija, paziurek seip sezona ir jo tendencijas,
galiausai paziurek ne i pagrindinius tenerius bet kas isejo su jais. Taigi
Maryte kalta, o jei ne - tada tu neprotingas zmogus.