labas, ant sito kompo kodas turi matytis nieko neardant. del ESP, tai teks loginus susiskaiciuoti ir bandymu keliu atrinkineti. kazkiek pades pildukas bagazineje. jei uztektu tik pacios el. dalies, tai gali tik ja pakeisti, neatsukant vamzdeliu. visi kazkaip vengia stabdziu skyscio nuorinimo darbu. nors visai sveika atsisviezinti DOT'a. Nes vien tik elektrine dali nuimti neskeliant pacio bloko gan bjauru apatinius vaztus atsukt, o dar bjauriau prisukti. p.s. kur ten kas skaiciuoja simtais euru uz ta bloka, tai reiktu gerai galva persviesti, nes visa ta udra, t.y. aude panasius pinigus tekainuoja. Kurmis "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:o0di4i$pau$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip ten pas A4 B5 su ABS kompo keitimu? Plug and play ar reikia dulkintis > su kokiais nors "pririsimais", loginais ir kitokiais ten PIN'ais? > > Pats keitimas hemarojnas? Visa ABS moduli ar galima atskirai kompa? > > Siaip A4 2.8 Quattro 1999, dar priesfeisliftine, ABS berods dar ir su ESP > funkTSija. > > Pats kompas nupuliavo tiek, kad visai nebegyvas ir dar tuo paciu > uztrumpino diagnostine shina, neatjungus jo stekerio jokie kitokie > moduliai nebesiskanuoja. > > Galvoju cia ar paleist viena kolega sumoket 4-500eur pas vietini shamana > uz "remonta", ar jebejui sumedziot kita bloka ir pagelbet pakeist. Jam > anas ten jau ir taip mojuoja 3-4keurais uz visokius niekniekius. > > Gal kas turi ETK su elza instaliavesi? Reiktu bent jau ABS kompo detales > numerio, ant esamos detales fig ten ka perskaitysi neardant periferijos > nesimato.