Autorius maRuX
Tema Burtu paslaptis
Data 2014-10-24 11:30:04
Sveiki, A4Q 132kw AKE Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies. Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai. Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai. Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo pusles lulekus. Problemu su oru sistemoje nera. Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po uzvedimo pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku. Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek krentant apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet nebedumija. Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai. Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija. Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA parametras 0,78, pries remonta 3,64. Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau. Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik kazkur nuo 2,2KRPM. Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis). Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra ties 3,5KRPM. Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra tai, kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, ketvirtas ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys. Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes vandenuko. BBZ. Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim. -- maRuX