Tema: Burtu paslaptis
Autorius: maRuX
Data: 2014-10-24 11:30:04
Sveiki,

A4Q 132kw AKE

Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute nuo 
pusles lulekus.
Problemu su oru sistemoje nera.

Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po uzvedimo 
pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek krentant 
apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet 
nebedumija.
Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai 
padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. TA 
parametras 0,78, pries remonta 3,64.
Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.

Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik kazkur 
nuo 2,2KRPM.

Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L (gal 
kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).

Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas yra 
ties 3,5KRPM.

Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra tai, 
kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, ketvirtas 
~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes 
vandenuko. BBZ.
Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.

--
maRuX