Tema: Re: Audi A3 8L1 bagazines stiklas
Autorius: pumfis
Data: 2016-08-09 21:52:07
Visiems Aciu kas nepatingejo patarti.

Teko apskambint apie 10-15 vietu Vilniuj.
Vienur melynas dangtis, kitur vysninis arba skelbimuose nuotrauka juoda
o dangtis zydras.

Isvados:
1. Nieks A3 99' galiniu stiklu nepardavineja. Ten nelabai gal ji ir
paprastai gali nuklijuoti.
2. Kaina su pravodke (laidai/ galinio lango varikliuku/ apdailomis ir
pakirptais laidais) +20-30 Euro
3. Daugiausia visi siule minsko plente, kas man varyt per visa kaima.

Sumokejau 70Eur uz norima spalva ir su stiklu ir varikliuku ir pravodke.
Plika dangti buvau rades uz 40Eur, be pravodkes ir apdailu bet su
stiklu. Bet veiksmas minsko plente.

Tiek ziniu.
p.s. dauguma auto stiklu pardaveju reklamuojanciu save google, galiniu
stiklu pasiulyti negalejo arba patare kreiptis i srotus.

br
t0