Tema: Re: C4?
Autorius: Andrius
Data: 2009-07-27 23:17:03
Teisingai dainiushas sako, jei rasi neuzdrozta tai vaziuosi aisku prieziuros
reikalauja, bet detales nera tokios brangios. Vaziuokle patvari. Dar i turba
reiktu demesi atkreipti. As jau 3m vazineju ir labai nesibedavoju, aisku
noreciau jau naujesnios:D O kuro patvarus pas jas.

"Nierka" <neriux@greitas.lt> parašė naujienų
pranešime:h4kojo$vhp$1@trimpas.omnitel.net...