Teisingai dainiushas sako, jei rasi neuzdrozta tai vaziuosi aisku prieziuros reikalauja, bet detales nera tokios brangios. Vaziuokle patvari. Dar i turba reiktu demesi atkreipti. As jau 3m vazineju ir labai nesibedavoju, aisku noreciau jau naujesnios:D O kuro patvarus pas jas. "Nierka" <neriux@greitas.lt> parašė naujienų pranešime:h4kojo$vhp$1@trimpas.omnitel.net... >o kaip juos patikrint? ir dar klausymas (gal ir durnas) ar galima kazkaip >patikrinti siurbli, na ar nera jis uzmustas ar laikinai padarytas, kad >perkant veiktu o paskui po kurio laiko uzsivers. > "Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message > news:h4k0f8$u9r$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu sinchrus patikrint jokių problemų nėra. Iš mano turėtų C4 susidarė >> įspudis, kad dėžės kaip tik sunkiai užmušamos :) >> >> Nežinau ar skiriasi dyzelio dėžės patikimumas nuo 2.8 ar 2.2t bet... >> Turėjau 2.8 '91, skendusią, su vandens ir tepalo suspensija dežėj ir gal. >> reduktoriuj. Pravažiavau 20 kKm... dėžė veikė kaip laikrodis. >> Ant dabartinės 2.2 turbo, '92 m. tepalai normalūs... veikia dėžė >> švariausiai iš visų tokio amžiaus važinėtų mašinų. >> Sinchrai vargo matę ir nuo mano paties rankų... >> Startų nuo 6 krpm akimirksniu atleidižant sankabą ta dėžė irgi >> prisižiūrejo, kol kas jokių nuovargio požymių. >> >> Dainiushas wrote: >>> nebegyvos jau jos......vis dazhniau girdet apie mirshtanchius siurblius >>> ir matyt kartais parkinguose kaip shilti varikliai nelabai kuriasi ar >>> apsukos banguoja :). >>> >>> Shiaip transporto priemone tikrai puiki, tik kad labai sena moralishkai >>> ir sena shiaip. Dar gali uzhsiraut ant mushanchio priekinio alkuninio >>> skyvo, generatoriaus dirzho itempejo uzh dx pinigu, sudrozhtos greichiu >>> dezhes su sumaltais sinchronizatoriais. Visokie privalumai aka klimos >>> elektros etc tai pat jau gali teikt daugiau vargo nei dzhiaugsmo. Bet, >>> jei rasi gyva - tikrai vazhiuosi ilgai, pigiai ir paknkamai >>> komfortishkai. >>> >> > > >