Tema: Re: C4?
Autorius: Algis
Data: 2009-07-27 13:44:56
Nu sinchrus patikrint jokių problemų nėra. Iš mano turėtų C4 susidarė
įspudis, kad dėžės kaip tik sunkiai užmušamos :)

Nežinau ar skiriasi dyzelio dėžės patikimumas nuo 2.8 ar 2.2t bet...
Turėjau 2.8 '91, skendusią, su vandens ir tepalo suspensija dežėj ir
gal. reduktoriuj. Pravažiavau 20 kKm... dėžė veikė kaip laikrodis.
Ant dabartinės 2.2 turbo, '92 m. tepalai normalūs... veikia dėžė
švariausiai iš visų tokio amžiaus važinėtų mašinų.
Sinchrai vargo matę ir nuo mano paties rankų...
Startų nuo 6 krpm akimirksniu atleidižant sankabą ta dėžė irgi
prisižiūrejo, kol kas jokių nuovargio požymių.