Tema: Re: Klausimas apie quattro sistemas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-06-29 12:59:15
bijau, kad ne OK. O, beje, apskritai Audi siulo skirtingo plochio ratlankius
priekiui galui? Man chia labiau i BMW stiliu uzhnesha.

Su audem tai dalykas paprastas - jei ratas nors kiek ishlenda uzh arkos,
vaizdo nebera. Bent jau mano nuomone. Tai su tokiais plochiai reikia
atsargiai, nes i pakaba gali pradet remtis vidine puse....

--
Dainius