Ir ash ta pastebejau - kazhkaip labai jau "pacukishkai" ar "beskonybishkai" jinai atrodo su naujo dizaino ratlankiais, todel dairausi i "oldskulus" visokius pagal skelbimus, yra tikrai neblogu variantu, bet aptiktu ratlankiu plochio, kaip zhinia, nepakoreguosi... o dauguma komplektu 8.5J-9J priekis ir 10J galas ir tokie ratai neretai buna nuo A8, jos kiek zhinau buna be quattro, bet labai retai. Tai vat klausimas ir pakilo, ar skirtingo aukschio ratai priekyje/gale naujesnes kartos kvatrinei yra OK ar ne? -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h29svk$tcn$1@trimpas.omnitel.net... > nu negerai, negerai, razdatkei gi kompensuot skirtuma reikia. Kita vertus, > skirtingas plotis nebutinai reishkia skirtinga aukshti. Tik smulkmena - tu > tikras, kad ta Audi 100 GERAI atrodyt su tokiais ratais? "Krutai", > "pontovai", "ishsiskirianchiai" ir pan. - gal, bet del "gerai" man kotais > kyla abejoniu. Visgi, dizainas daugiau mazhiau senovishkas..... > > -- > Dainius > > > "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message > news:h29ru2$rid$1@trimpas.omnitel.net... >> Zhinau, kad pas senesnes kvatrines, padangu aukshtis negalejo skirtis >> daugiau nei 2mm (berods). >> Kaip yra su naujesnemis kavtrinemis (tomis kur nebera mechanines >> blokiruotes, ir viska valdo kompas)? >> Klausiu todel, kad machiau ne viena ir ne dvi A8, pas kurias priekiniai >> ratai buvo kurkas siauresni uzh galinius. >> Tai naturaliai pasistojo klausimas - galbut pas naujesnes quattro >> sistemas nebegalioja tas - skirtingu padangu dyzhio/plochio reikalas, ir >> kompas prisitaiko prie faktiniu duomenu? >> Kodel klausiu - noriu uzhdeti plachius ratlankius savishkei, bet >> kazhkodel netikiu, kad pas ja i prieki tilps 10 plochio ratai su 265/35 >> padangom, juo labiau, kad dazhniausiai pasitaikantis varinatas 8,5-9 >> plotis priekis ir 10 plotis galas. >> -- >> kiSLOTHnik >> Quattro GmbH Q1 >> >> > >